Firma Europejskie Biuro Operacyjne
Europejskie Biuro Operacyjne
KRS| Adres | BOSA 4/6-24, PL-60-125, POZNAŃ | |
| Województwo | wielkopolskie | |
| Strona internetowa | biurooperacyjne.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność detektywistyczna | ||
Działalność PKD:
Firma EUROPEJSKIE BIURO OPERACYJNE została założona 2021-06-23 i obecnie mieści się przy BOSA 4/6-24, PL-60-125, POZNAŃ. Działalność firmy została zawieszona od 2024-08-01. Główna działalność firmy to usługi detektywistyczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność detektywistyczna, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność ochroniarska, z wyłączeniem obsługi systemów bezpieczeństwa i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-08-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Europejskie Biuro Operacyjne (REGON 38925782600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.