Zarząd firmy EUROAUTO KATARZYNA KONOPKA - KATARZYNA KONOPKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-02-01
Działalność gospodarcza KATARZYNA KONOPKA (CEIDG)
KATARZYNA KONOPKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EUROAUTO KATARZYNA KONOPKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KAZIMIERSKA 2F1, PL-71-043, SZCZECIN. Główny zakres działalności KATARZYNA KONOPKA to Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw i inne. NIP EUROAUTO KATARZYNA KONOPKA: 9551928607. REGON EUROAUTO KATARZYNA KONOPKA: 81185316600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA KONOPKA
Więcej informacji o EUROAUTO KATARZYNA KONOPKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych