Firma EURO TIM EDWARD NIEDBALSKI
Adres | INOWROCŁAWSKA 35, PL-85-153, BYDGOSZCZ | |
Województwo | kujawsko-pomorskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | EUROTIM.PL |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany |
Numery rachunków bankowych |
PL59 2490 0005 0000 4600 7547 8944
PL71 2490 1057 0000 9902 8846 8303
PL80 2490 1057 0000 9900 8846 8303
PL90 2490 0005 0000 4600 6878 7035 PL97 2490 1057 0000 9907 8846 8303 PL50 2490 0005 0000 4530 4097 0915 PL42 2490 0005 0000 4600 7796 6427 PL89 2490 0005 0000 4600 8789 1397 PL61 2490 0005 0000 4600 1018 0836 |
Działalność PKD:
Firma EURO TIM EDWARD NIEDBALSKI została założona 1989-03-31 i obecnie mieści się przy INOWROCŁAWSKA 35, PL-85-153, BYDGOSZCZ. Główna działalność firmy to pozostały transport lądowy pasażerski. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agenci i organizatorzy turystyki, badania i analizy techniczne, naprawa pojazdów samochodowych, piloci i przewodnicy turystyczni, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, wspomagające transport, wspomagające ubezpieczenia, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie EURO TIM EDWARD NIEDBALSKI (REGON 09057891500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.