Firma Euro-SPM Bis Krzysztof Sadrakuła
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność wspomagająca edukację |
Działalność PKD:
Firma EURO-SPM BIS KRZYSZTOF SADRAKUŁA została założona 2013-04-18 i obecnie mieści się przy UL. ŚW. BARBARY 1C, PL-39-400, TARNOBRZEG. Główna działalność firmy to wspomaganie edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, gimnazja i szkoły średnie, nagrania muzyczne, naprawa artykułów użytkowych, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa komputerów i urządzeń, placówki wychowania przedszkolnego, poligrafia i drukarstwo, pozaszkolne formy edukacji, reprodukcja zapisanych nośników informacji, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, szkoły podstawowe, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Euro-SPM Bis Krzysztof Sadrakuła (REGON 18041021500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio