Firma EUGENIUSZ PYSKLAK JUSTUSP.P.H.U.
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Produkcja pozostałej odzieży dzianej | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL55 2530 0008 2059 1052 3994 0001
PL12 1600 1462 1897 2428 2000 0001
PL89 1240 3060 1978 0010 7386 5327
PL48 1240 3060 1111 0010 7386 4795 |
Działalność PKD:
Firma EUGENIUSZ PYSKLAK JUSTUSP.P.H.U. została założona 1989-05-01 i obecnie mieści się przy UL. BRZEZIŃSKA 198, PL-92-703, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to wyroby dziane. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują produkcja pozostałej odzieży dzianej, produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie EUGENIUSZ PYSKLAK JUSTUSP.P.H.U. (REGON 47002588100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.