Zarząd firmy EUGENIUSZ LUBOWIECKI FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA - EUGENIUSZ LUBOWIECKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EUGENIUSZ LUBOWIECKI (CEIDG)
EUGENIUSZ LUBOWIECKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EUGENIUSZ LUBOWIECKI FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-07-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NADRZECZNA 39, PL-43-100, TYCHY. Główny zakres działalności EUGENIUSZ LUBOWIECKI to Naprawa i konserwacja mebli i wyposażenia domowego (PKD główne: 95.24.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, pozostała działalność związana ze sportem, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP EUGENIUSZ LUBOWIECKI FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA: 6461153957. REGON EUGENIUSZ LUBOWIECKI FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA: 27301081100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EUGENIUSZ LUBOWIECKI
Więcej informacji o EUGENIUSZ LUBOWIECKI FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych