Sprawozdania finansowe Etno Cafe
Dane bilansowe ETNO CAFE
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 12 295 030,92 | 8 526 500,87 | 7 577 386,52 | 7 578 362,24 | 7 774 699,41 |
A. Aktywa trwałe | 8 115 202,28 | 6 714 352,97 | 5 341 300,83 | 4 640 009,65 | 3 762 656,19 |
B. Aktywa obrotowe | 4 179 828,64 | 1 812 147,90 | 2 236 085,69 | 2 938 352,59 | 4 012 013,22 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 12 295 030,92 | 8 526 500,87 | 7 577 386,52 | 7 578 362,24 | 7 774 669,41 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 201 833,14 | -2 238 612,57 | -6 099 234,04 | -10 023 978,15 | -13 382 597,11 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 12 093 197,78 | 10 765 113,44 | 13 676 620,56 | 17 602 340,39 | 21 157 266,52 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 2 041 494,39 | 1 270 731,93 | 5 140 704,50 | 7 878 067,40 | 7 475 545,63 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 9 471 987,53 | 8 437 775,66 | 7 565 031,31 | 8 753 388,24 | 12 827 569,38 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.