Zarząd firmy ESTETYKA DR N. MED. TOMASZ BISKUPSKI - TOMASZ BISKUPSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ BISKUPSKI (CEIDG)
TOMASZ BISKUPSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ESTETYKA DR N. MED. TOMASZ BISKUPSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem NAWROCKIEGO 122, PL-95-200, PABIANICE. Główny zakres działalności TOMASZ BISKUPSKI to Praktyka lekarska dentystyczna (PKD główne: 86.23.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP ESTETYKA DR N. MED. TOMASZ BISKUPSKI: 7311189397. REGON ESTETYKA DR N. MED. TOMASZ BISKUPSKI: 10081017300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ BISKUPSKI
Więcej informacji o ESTETYKA DR N. MED. TOMASZ BISKUPSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.