Zarząd firmy ESKAM MARIOLA LIS-CIERPIKOWSKA - MARIOLA LIS-CIERPIKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIOLA LIS-CIERPIKOWSKA (CEIDG)
MARIOLA LIS-CIERPIKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ESKAM MARIOLA LIS-CIERPIKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-12-31 i ma swoją siedzibę pod adresem ŁASKA 17, PL-98-220, ZDUŃSKA WOLA. Główny zakres działalności MARIOLA LIS-CIERPIKOWSKA to Produkcja pozostałych tkanin (PKD główne: 13.20.D). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ESKAM MARIOLA LIS-CIERPIKOWSKA: 8291113232. REGON ESKAM MARIOLA LIS-CIERPIKOWSKA: 10131196300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIOLA LIS-CIERPIKOWSKA
Więcej informacji o ESKAM MARIOLA LIS-CIERPIKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ceny mieszkań nie pędzą już w górę. To zasługa dużej podaży
W umowach notarialnych z października nadal widać podwyżki cen mieszkań, choć już nie tak duże jak miesiąc wcześniej. Eksperci chętniej też wróżą przeceny na rynku nieruchomości.
Pomysł na OKI cieszy rynek. Limity na zagranicę nie odstraszają
Limit inwestycji zagranicznych jest przyjmowany ze zrozumieniem, choć z perspektywy inwestorów indywidualnych nie jest to idealne rozwiązanie.
Francja wyprzedza Niemcy w technologiach, Polska patrzy i naśladuje
W modelach AI rękawice Amerykanom są w stanie rzucić Francuzi. To nie jest przypadek, a element większego trendu.