Zarząd firmy ERYK KOTYNIA PROGRESS PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE - ERYK KOTYNIA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ERYK KOTYNIA (CEIDG)
ERYK KOTYNIA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ERYK KOTYNIA PROGRESS PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-01-07 i ma swoją siedzibę pod adresem 1A, PL-26-300, WOLA ZAŁĘŻNA. Główny zakres działalności ERYK KOTYNIA to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność bibliotek, artystyczna i literacka działalność twórcza, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe badania i analizy techniczne i inne. NIP ERYK KOTYNIA PROGRESS PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE: 7732384630. REGON ERYK KOTYNIA PROGRESS PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE: 382249338.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ERYK KOTYNIA
Więcej informacji o ERYK KOTYNIA PROGRESS PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby