| Adres | UL. MAZOWIECKA 11-49, PL-00-052, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | fabrykatarasow.pl | |
| Strona internetowa | ersal.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa motocykli oraz części i akcesoriów do nich | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL65 1050 1722 1000 0090 3035 3065
PL66 1050 1722 1000 0024 0960 5728 |
Działalność PKD:
Firma ERSAL została założona 2014-03-19 i obecnie mieści się przy UL. MAZOWIECKA 11-49, PL-00-052, WARSZAWA. Główna działalność firmy to pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa motocykli oraz części i akcesoriów do nich, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty budowlane specjalistyczne, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, handel detaliczny i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Ersal (REGON 14716139600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

