Sprawozdania finansowe Erniko W Likwidacji
Dane bilansowe ERNIKO W LIKWIDACJI
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 53 230,88 | 53 230,88 | 951,70 |
A. Aktywa trwałe | 50 072,98 | 50 072,98 | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 3 157,90 | 3 157,90 | 951,70 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 53 230,88 | 53 230,88 | 951,70 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 35 996,86 | 35 996,86 | -3 341,45 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 17 234,02 | 17 234,02 | 4 293,15 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Banki nie dostaną ustawowego wsparcia w kwestii WIBOR-u
Sądy, banki i ich klienci czekają na wyrok TSUE w sprawie możliwości unieważnienia umowy kredytowej opartej na stawce WIBOR. Na ustawę, która miałaby ograniczyć ryzyko rozlania się problemu na cały

Upadłość HREIT i BDC Development coraz bardziej prawdopodobna
Przebywający w areszcie Michał Sapota, prezes HREIT, ma dodatkowe powody do zmartwień. Sąd w Łodzi oddalił jego wniosek o sanację spółki Apartamenty Tuwima i ogłosił jej bankructwo. A decyzja sądu w

Doradca prezydenta: da się obniżyć deficyt w budżecie
Skutki prezydenckiego weta do ustaw podwyższających podatki nie będą decydujące dla poziomu deficytu finansów publicznych. Rząd może ograniczać deficyt, zwiększając dochody w inny sposób - ocenia