Zarząd firmy ERGOLIFE SKLEP MEDYCZNY KATARZYNA STEFAŃSKA-CHOJNACKA - KATARZYNA STEFAŃSKA-CHOJNACKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KATARZYNA STEFAŃSKA-CHOJNACKA (CEIDG)
KATARZYNA STEFAŃSKA-CHOJNACKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ERGOLIFE SKLEP MEDYCZNY KATARZYNA STEFAŃSKA-CHOJNACKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-12-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA BRZECHWY 7APAW.1/49, PL-93-219, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności KATARZYNA STEFAŃSKA-CHOJNACKA to Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.74.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność fizjoterapeutyczna. NIP ERGOLIFE SKLEP MEDYCZNY KATARZYNA STEFAŃSKA-CHOJNACKA: 8291612490. REGON ERGOLIFE SKLEP MEDYCZNY KATARZYNA STEFAŃSKA-CHOJNACKA: 36610907000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA STEFAŃSKA-CHOJNACKA
Więcej informacji o ERGOLIFE SKLEP MEDYCZNY KATARZYNA STEFAŃSKA-CHOJNACKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.