Sprawozdania finansowe Eoc
Dane bilansowe EOC
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 699 414,78 | 777 786,32 | 750 516,16 | 873 610,45 | 831 872,51 |
A. Aktywa trwałe | 63 192,87 | 63 192,87 | 31 113,07 | 31 113,07 | 31 113,07 |
B. Aktywa obrotowe | 636 221,91 | 714 593,45 | 719 403,09 | 842 497,38 | 800 759,44 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 699 414,78 | 777 786,32 | 750 516,16 | 873 610,45 | 831 872,51 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 293 551,68 | 356 150,78 | 420 008,32 | 425 415,80 | 478 917,33 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 405 863,10 | 421 635,54 | 330 507,84 | 448 194,65 | 352 955,18 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 900,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 74 785,58 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 355 999,51 | 380 322,76 | 258 442,47 | 339 050,76 | 278 169,60 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.