Firma Enklawa Mielno 2
| Adres | UL. ZWYCIĘSTWA 46-4D, PL-75-038, KOSZALIN | |
| Województwo | zachodniopomorskie | |
| Strona internetowa | enklawamielno.com |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL75 1140 2004 0000 3902 8337 5051
|
Działalność PKD:
Firma ENKLAWA MIELNO 2 została założona 2023-02-09 i obecnie mieści się przy UL. ZWYCIĘSTWA 46-4D, PL-75-038, KOSZALIN. Główna działalność firmy to wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pozostałe zakwaterowanie, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-06.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Enklawa Mielno 2 (REGON 52443048500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Private debt budzi strach na Wall Street. W Polsce rynek raczkuje
Po upadkach First Brands i Tricolors na Wall Street zaczęły pojawiać się głosy o nadchodzącym kryzysie finansowym, u którego źródła leży rynek długu prywatnego. Polscy eksperci nie obawiają się
Gabriel Zucman: gospodarcza słabość Europy to mit
Znany francuski ekonomista Gabriel Zucman stawia tezę, że przekonanie, iż gospodarka Unii Europejskiej pozostaje w tyle wobec USA jest nieprawdziwe. Wystarczy przyjąć bardziej adekwatne parametry
Partnerzy dla hodowców
Spółka z Kolna udowadnia, że nawet do tak tradycyjnej branży, jak żywienie zwierząt gospodarskich, można wprowadzić nową jakość – zarówno produktów, jak i obsługi hodowców.