Sprawozdania finansowe Ene Spv1
Dane bilansowe ENE SPV1
ROK
|
||
---|---|---|
Aktywa razem | 3 782 724,18 | 3 605 753,35 |
A. Aktywa trwałe | 2 926 784,00 | 2 926 784,00 |
B. Aktywa obrotowe | 855 940,18 | 673 969,35 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 5 000,00 | 5 000,00 |
D. Udziały (akcje) własne | - | - |
Pasywa razem | 3 782 724,18 | 3 605 753,35 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -2 041,32 | -1 941,32 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 3 784 765,50 | 3 607 694,67 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.