Zarząd firmy EMS STUDIO URODY ELIZA, EMS ŚWIAT MYJNI, EMS CARS, MAREK SZAFRAŃSKI - MAREK SZAFRAŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK SZAFRAŃSKI (CEIDG)
MAREK SZAFRAŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EMS STUDIO URODY ELIZA, EMS ŚWIAT MYJNI, EMS CARS, MAREK SZAFRAŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GENERAŁA WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 4C, PL-75-360, KOSZALIN. Główny zakres działalności MAREK SZAFRAŃSKI to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych i inne. NIP EMS STUDIO URODY ELIZA, EMS ŚWIAT MYJNI, EMS CARS, MAREK SZAFRAŃSKI: 6721749346. REGON EMS STUDIO URODY ELIZA, EMS ŚWIAT MYJNI, EMS CARS, MAREK SZAFRAŃSKI: 33133916200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK SZAFRAŃSKI
Więcej informacji o EMS STUDIO URODY ELIZA, EMS ŚWIAT MYJNI, EMS CARS, MAREK SZAFRAŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w