Zarząd firmy Empemedia Marcin Pietraszek - Marcin Pietraszek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Pietraszek (CEIDG)
Marcin Pietraszek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EMPEMEDIA MARCIN PIETRASZEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-11-05 i ma swoją siedzibę pod adresem KAZACHSKA 5122, PL-02-999, WARSZAWA. Główny zakres działalności Marcin Pietraszek to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych, działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, działalność portali internetowych i inne. NIP EMPEMEDIA MARCIN PIETRASZEK: 8221789852. REGON EMPEMEDIA MARCIN PIETRASZEK: 14013845400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Pietraszek
Więcej informacji o EMPEMEDIA MARCIN PIETRASZEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
RPP decyduje o stopach, rząd likwiduje CBA, a złoto bije rekordy
RPP podejmuje dziś uchwałę ws. stóp procentowych, a rząd zajmuje się likwidacją CBA i podwyżką CIT dla banków. Złoto osiąga historyczny rekord, przekraczając 4000 USD/u, a inwestorzy czekają na

Cła powstrzymują chiński import. Ale nie chińską ekspansję
Europa kupuje coraz mniej aut elektrycznych z Chin, co jest naturalną konsekwencją wprowadzonych ceł. Pytanie, czy na koniec pozwoli to wyeliminować chińską konkurencję? Bariery handlowe jedynie

Cła na stal są spóźnione i pokazują słabość UE
By utrzymać branżę ważną dla bezpieczeństwa ekonomicznego, cła na stal są potrzebne. Ale podniosą ceny surowca dla wielu innych branż, które i tak mają problem ze znalezieniem nabywców na swoje