Zarząd firmy EMIN CONSULTING MICHAŁ CHOJNACKI - MICHAŁ CHOJNACKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MICHAŁ CHOJNACKI (CEIDG)
MICHAŁ CHOJNACKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EMIN CONSULTING MICHAŁ CHOJNACKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. IX WIEKÓW KIELC 4A7, PL-25-516, KIELCE. Główny zakres działalności MICHAŁ CHOJNACKI to Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi (PKD główne: 68.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność związana z oprogramowaniem i inne. NIP EMIN CONSULTING MICHAŁ CHOJNACKI: 9591422328. REGON EMIN CONSULTING MICHAŁ CHOJNACKI: 260263548.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MICHAŁ CHOJNACKI
Więcej informacji o EMIN CONSULTING MICHAŁ CHOJNACKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby