Zarząd firmy EMILIA ŚWIDZIŃSKA FARMES - EMILIA ŚWIDZIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EMILIA ŚWIDZIŃSKA (CEIDG)
EMILIA ŚWIDZIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EMILIA ŚWIDZIŃSKA FARMES, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JAROSŁAWA DĄBROWSKIEGO 46B1A, PL-14-200, IŁAWA. Główny zakres działalności EMILIA ŚWIDZIŃSKA to Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja leków i pozostałych wyrobów farmaceutycznych, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych i inne. NIP EMILIA ŚWIDZIŃSKA FARMES: 7441513146. REGON EMILIA ŚWIDZIŃSKA FARMES: 28052789400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EMILIA ŚWIDZIŃSKA
Więcej informacji o EMILIA ŚWIDZIŃSKA FARMES
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.