Zarząd firmy Emilia Niciejewska UPOMINKI - Emilia Niciejewska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Emilia Niciejewska (CEIDG)
Emilia Niciejewska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EMILIA NICIEJEWSKA UPOMINKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-09-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RADOMSKA 18, PL-26-900, KOZIENICE. Główny zakres działalności Emilia Niciejewska to Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.59.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność związana ze sportem, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP EMILIA NICIEJEWSKA UPOMINKI: 8121057463. REGON EMILIA NICIEJEWSKA UPOMINKI: 14686818800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Emilia Niciejewska
Więcej informacji o EMILIA NICIEJEWSKA UPOMINKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.