Ocena | |||
Główna działalnośc | Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych |
Działalność PKD:
Firma EMILIA KSYCKA MODUS została założona 2010-01-11 i obecnie mieści się przy UL. NARAMOWICKA 33B20, PL-61-622, POZNAŃ. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje informacyjne i dystrybucja treści, badania naukowe w naukach społecznych, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, dzierżawa własności intelektualnej, fotografia, mydło, detergenty i wyroby kosmetyczne, nagrania muzyczne, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo wynajmu i dzierżawy, pozostała działalność profesjonalna, pozostała telekomunikacja, przetwarzanie danych i hostingowe, public relations i komunikacja, reprodukcja zapisanych nośników informacji, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, wydawanie książek i periodyków, wyroby chemiczne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie EMILIA KSYCKA MODUS (REGON 30131857400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld