Zarząd firmy Emilia Kot KRISMAR s.c. - Emilia Kot, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-07-01
Działalność gospodarcza Emilia Kot (CEIDG)
Emilia Kot prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EMILIA KOT KRISMAR S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-10-17 i ma swoją siedzibę pod adresem 181, PL-26-070, GNIEŹDZISKA. Główny zakres działalności Emilia Kot to Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.52.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP EMILIA KOT KRISMAR S.C.: 6572522903. REGON EMILIA KOT KRISMAR S.C.: 260560453.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Emilia Kot
Więcej informacji o EMILIA KOT KRISMAR S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.