Zarząd firmy Emilia Chądzyńska,,TRENDY - Emilia Chądzyńska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Emilia Chądzyńska (CEIDG)
Emilia Chądzyńska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EMILIA CHĄDZYŃSKA,,TRENDY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-02-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRAKOWSKA 75, PL-26-800, BIAŁOBRZEGI. Główny zakres działalności Emilia Chądzyńska to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP EMILIA CHĄDZYŃSKA,,TRENDY: 7981395087. REGON EMILIA CHĄDZYŃSKA,,TRENDY: 14144690400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Emilia Chądzyńska
Więcej informacji o EMILIA CHĄDZYŃSKA,,TRENDY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach