Zarząd firmy EMDŻI Milena Jabłońska - Milena Jabłońska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-10-01
Działalność gospodarcza Milena Jabłońska (CEIDG)
Milena Jabłońska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EMDŻI MILENA JABŁOŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-10-02 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ALEJA NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY 4326, PL-42-202, CZĘSTOCHOWA. Główny zakres działalności Milena Jabłońska to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała usługowa działalność gastronomiczna, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP EMDŻI MILENA JABŁOŃSKA: 5732921593. REGON EMDŻI MILENA JABŁOŃSKA: 38710337800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Milena Jabłońska
Więcej informacji o EMDŻI MILENA JABŁOŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych