Firma EMD MEDIA MIROSŁAW GAWĘDA
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL88 1050 1100 1000 0090 9272 3221
|
| Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma EMD MEDIA MIROSŁAW GAWĘDA została założona 2011-12-02 i obecnie mieści się przy UL. STAROWIEJSKA 22B, PL-34-120, ANDRYCHÓW. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, artystyczna i literacka działalność twórcza, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie EMD MEDIA MIROSŁAW GAWĘDA (REGON 12244146800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
eSky nie zwalnia tempa. Zaproponuje Polakom ofertę Thomasa Cooka
W sezonie zimowym eSky nie będzie odpoczywał — Polacy coraz chętniej wybierają krótkie wyjazdy za granicę. Rosnący ruch ma poprawić wyniki finansowe, a w przyszłym roku do klientów trafi oferta
Catalyst oczkiem w głowie prezesa GPW. "Ma ogromny potencjał wzrostu”
Rynek obrotu papierami dłużnymi to obecnie kluczowy biznes dla Giełdy Papierów Wartościowych. To w tym segmencie GPW chce się najszybciej rozwijać i tu widzi najwięcej szans na poprawę przychodów.
Liderzy potrzebują książek, które pokazują i oswajają przyszłość
Technologie, geopolityka i solidne podstawy z psychologii – tak wygląda mapa lektur, które pomagają zrozumieć złożony świat biznesu – twierdzi Julia Patorska, partnerka i liderka Sustainability &