Zarząd firmy EMA Marcin Molski - MARCIN MOLSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN MOLSKI (CEIDG)
MARCIN MOLSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EMA MARCIN MOLSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-09-10 i ma swoją siedzibę pod adresem SŁONECZNIKOWA 2517, PL-15-669, BIAŁYSTOK. Główny zakres działalności MARCIN MOLSKI to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP EMA MARCIN MOLSKI: 5423021495. REGON EMA MARCIN MOLSKI: 20022847000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN MOLSKI
Więcej informacji o EMA MARCIN MOLSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Co z Alior Bankiem po reorganizacji grupy PZU? Sytuacja powoli się klaruje
Los Aliora w grupie PZU nie jest przesądzony, ale przeważają oczekiwania, że Alior Bank pozostanie w strukturach grupy – ocenia Cezary Stypułkowski, prezes Pekao.
Cztery trendy, które redefiniują polski handel z Chinami
Kupujemy coraz mniej paneli słonecznych z Chin, a coraz więcej robotów. Coraz mniej leków, a coraz więcej aut spalinowych. Co z tego wszystkiego wynika?
Arctic Paper łapie oddech, choć na rynku wciąż jest źle. Szykuje rewizję strategii
Po słabym pierwszym półroczu producent papieru i celulozy poprawił rentowność, co docenili inwestorzy giełdowi. Prezes Michał Jarczyński wyjaśnia, jak udało się tego dokonać i zwiększyć produkcję