Zarząd firmy ELŻBIETA OŻGA KONESER ELŻBIETA OŻGA PABLO - ELŻBIETA OŻGA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ELŻBIETA OŻGA (CEIDG)
ELŻBIETA OŻGA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ELŻBIETA OŻGA KONESER ELŻBIETA OŻGA PABLO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DEZYDEREGO CHŁAPOWSKIEGO 3332, PL-63-100, ŚREM. Główny zakres działalności ELŻBIETA OŻGA to Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.25.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, transport drogowy towarów. NIP ELŻBIETA OŻGA KONESER ELŻBIETA OŻGA PABLO: 7791206769. REGON ELŻBIETA OŻGA KONESER ELŻBIETA OŻGA PABLO: 41156860400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ELŻBIETA OŻGA
Więcej informacji o ELŻBIETA OŻGA KONESER ELŻBIETA OŻGA PABLO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.