Zarząd firmy Elżbieta Krawacka LittleStar by Krawacka - Elżbieta Krawacka, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Elżbieta Krawacka (CEIDG)
Elżbieta Krawacka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ELŻBIETA KRAWACKA LITTLESTAR BY KRAWACKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-05-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PAWIA 17, PL-31-154, KRAKÓW. Główny zakres działalności Elżbieta Krawacka to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe pośrednictwo pieniężne, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP ELŻBIETA KRAWACKA LITTLESTAR BY KRAWACKA: 9441578388. REGON ELŻBIETA KRAWACKA LITTLESTAR BY KRAWACKA: 357195091.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Elżbieta Krawacka
Więcej informacji o ELŻBIETA KRAWACKA LITTLESTAR BY KRAWACKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.