Zarząd firmy Elżbieta Klimczak Lab-Bud Klimczak s.c. - Elżbieta Klimczak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Elżbieta Klimczak (CEIDG)
Elżbieta Klimczak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ELŻBIETA KLIMCZAK LAB-BUD KLIMCZAK S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-07-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOLNOŚCI 168, PL-42-242, RĘDZINY. Główny zakres działalności Elżbieta Klimczak to Pozostałe badania i analizy techniczne (PKD główne: 71.20.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty związane z budową dróg i autostrad, wykonywanie wykopów i wierceń geologiczno-inżynierskich, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, transport drogowy towarów. NIP ELŻBIETA KLIMCZAK LAB-BUD KLIMCZAK S.C.: 9490485238. REGON ELŻBIETA KLIMCZAK LAB-BUD KLIMCZAK S.C.: 24142773700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Elżbieta Klimczak
            
                    Więcej informacji o ELŻBIETA KLIMCZAK LAB-BUD KLIMCZAK S.C.
        
            Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
            
                            Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
                    
        
    Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości 
                    BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
 
                    Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
 
                    Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych
