Zarząd firmy Elżbieta Błociszewska wspólnik spółki cywilnej BLESS - ELŻBIETA BŁOCISZEWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ELŻBIETA BŁOCISZEWSKA (CEIDG)
ELŻBIETA BŁOCISZEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ELŻBIETA BŁOCISZEWSKA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ BLESS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-10-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WITOLDA LUTOSŁAWSKIEGO 8, PL-01-649, WARSZAWA. Główny zakres działalności ELŻBIETA BŁOCISZEWSKA to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów jubilerskich i podobnych, produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania i inne. NIP ELŻBIETA BŁOCISZEWSKA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ BLESS: 1180002224. REGON ELŻBIETA BŁOCISZEWSKA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ BLESS: 36252760000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ELŻBIETA BŁOCISZEWSKA
Więcej informacji o ELŻBIETA BŁOCISZEWSKA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ BLESS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.