Zarząd firmy ELŻBIETA ADAMCZYK Kodea - ELŻBIETA ADAMCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ELŻBIETA ADAMCZYK (CEIDG)
ELŻBIETA ADAMCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ELŻBIETA ADAMCZYK KODEA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem RENESANSOWA 1771, PL-01-905, WARSZAWA. Główny zakres działalności ELŻBIETA ADAMCZYK to Pozostała działalność w zakresie programowania (PKD główne: 62.10.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk przyrodniczych i technicznych, pozostała działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane, działalność wyszukiwarek internetowych, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i inne. NIP ELŻBIETA ADAMCZYK KODEA: 9512192728. REGON ELŻBIETA ADAMCZYK KODEA: 141766187.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ELŻBIETA ADAMCZYK
Więcej informacji o ELŻBIETA ADAMCZYK KODEA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby