Zarząd firmy ELWIRA KUROWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE KUROWSKI w spadku - ELWIRA KUROWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ELWIRA KUROWSKI (CEIDG)
ELWIRA KUROWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ELWIRA KUROWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE KUROWSKI W SPADKU, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-09-20 i ma swoją siedzibę pod adresem 5, PL-48-250, ZWIASTOWICE. Główny zakres działalności ELWIRA KUROWSKI to Wytwarzanie produktów przemiału zbóż (PKD główne: 10.61.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich, produkcja gotowej paszy dla zwierząt gospodarskich, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt i inne. NIP ELWIRA KUROWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE KUROWSKI W SPADKU: 7551724507. REGON ELWIRA KUROWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE KUROWSKI W SPADKU: 16035425400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ELWIRA KUROWSKI
Więcej informacji o ELWIRA KUROWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE KUROWSKI W SPADKU
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.