Sprawozdania finansowe Eltak
Dane bilansowe ELTAK
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 5 176 891,51 | 5 160 329,03 | 5 049 874,02 | 3 859 602,06 | 4 158 212,27 | 4 414 001,91 |
| A. Aktywa trwałe | 2 118 989,29 | 1 955 245,40 | 1 669 623,33 | 1 606 468,49 | 1 550 914,66 | 1 565 093,88 |
| B. Aktywa obrotowe | 3 057 902,22 | 3 205 083,63 | 3 380 250,69 | 2 253 133,57 | 2 607 297,61 | 2 848 908,03 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 5 176 891,51 | 5 160 329,03 | 5 049 874,02 | 3 859 602,06 | 4 158 212,27 | 4 414 001,91 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 173 802,93 | 204 042,83 | 696 686,75 | -96 001,78 | 768 819,22 | 1 467 571,17 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 5 003 088,58 | 4 956 286,20 | 4 353 187,27 | 3 955 603,84 | 3 389 393,05 | 2 946 430,74 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 407 007,44 | 540 429,29 | 484 378,20 | 378 760,07 | 574 267,78 | 17 626,81 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 3 546 081,14 | 3 541 856,91 | 3 243 238,01 | 2 884 683,85 | 2 119 776,11 | 2 188 071,66 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Rolls-Royce otwiera centrum kompetencji w Krakowie. Rozważa też inwestycje w produkcję obronną
Przemysłowy gigant wkrótce otworzy centrum wsparcia pracowników i swojego globalnego biznesu. To początek nowego rozdziału historii Rolls-Royce’a w Polsce - twierdzi Helen McCabe, członkini zarządu
Jak oszuści manipulują ofiarami scamów
Metoda na policjanta, Blika, wnuczka, prokuratora, policjanta, księdza, bankowca, pracownika skarbówki - scenariuszy ataków jest wiele. Cel - tak zmanipulować człowieka, żeby uwierzył, że kontaktuje