Zarząd firmy ELSTAR JUSTYNA SKUBIŚ - JUSTYNA SKUBIŚ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JUSTYNA SKUBIŚ (CEIDG)
JUSTYNA SKUBIŚ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ELSTAR JUSTYNA SKUBIŚ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ARMII KRAJOWEJ 3229, PL-94-046, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności JUSTYNA SKUBIŚ to Sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ELSTAR JUSTYNA SKUBIŚ: 9820338493. REGON ELSTAR JUSTYNA SKUBIŚ: 38827096000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JUSTYNA SKUBIŚ
Więcej informacji o ELSTAR JUSTYNA SKUBIŚ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.