Zarząd firmy ELPARTNERS Piotr Wanicki - Piotr Wanicki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Wanicki (CEIDG)
Piotr Wanicki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ELPARTNERS PIOTR WANICKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-04-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PRYMASA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 432, PL-48-340, GŁUCHOŁAZY. Główny zakres działalności Piotr Wanicki to Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania (PKD główne: 70.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność w zakresie programowania, pozostałe formy udzielania kredytów, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, działalność związana z zarządzaniem funduszami. NIP ELPARTNERS PIOTR WANICKI: 7532387807. REGON ELPARTNERS PIOTR WANICKI: 161437686.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Wanicki
Więcej informacji o ELPARTNERS PIOTR WANICKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby