Zarząd firmy ELMAT-ET PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE EDWARD BOROWSKI - EDWARD BOROWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EDWARD BOROWSKI (CEIDG)
EDWARD BOROWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ELMAT-ET PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE EDWARD BOROWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1986-03-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DOBRZYŃSKA 10, PL-93-486, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności EDWARD BOROWSKI to Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych (PKD główne: 22.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja nieelektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia, naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych i inne. NIP ELMAT-ET PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE EDWARD BOROWSKI: 7290111874. REGON ELMAT-ET PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE EDWARD BOROWSKI: 004272988.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EDWARD BOROWSKI
Więcej informacji o ELMAT-ET PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE EDWARD BOROWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.