Zarząd firmy ELIZA SOBUTA-WAJDI CENTRUM PROMOCJI ZDROWIA ALMEDICA - ELIZA SOBUTA-WAJDI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ELIZA SOBUTA-WAJDI (CEIDG)
ELIZA SOBUTA-WAJDI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ELIZA SOBUTA-WAJDI CENTRUM PROMOCJI ZDROWIA ALMEDICA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WŁADYSŁAWA ŁOKIETKA 8B3, PL-30-010, KRAKÓW. Główny zakres działalności ELIZA SOBUTA-WAJDI to Działalność paramedyczna (PKD główne: 86.90.D). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agencji reklamowych, artystyczna i literacka działalność twórcza, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura i inne. NIP ELIZA SOBUTA-WAJDI CENTRUM PROMOCJI ZDROWIA ALMEDICA: 6461974022. REGON ELIZA SOBUTA-WAJDI CENTRUM PROMOCJI ZDROWIA ALMEDICA: 27652840200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ELIZA SOBUTA-WAJDI
Więcej informacji o ELIZA SOBUTA-WAJDI CENTRUM PROMOCJI ZDROWIA ALMEDICA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach