Sprawozdania finansowe Elektrobud
Dane bilansowe ELEKTROBUD
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 746 968,16 | 952 262,27 | 767 880,80 | 709 746,06 | 1 163 934,98 | 1 019 006,66 |
A. Aktywa trwałe | 370 553,02 | 379 138,74 | 354 706,49 | 335 024,84 | 326 133,26 | 347 050,01 |
B. Aktywa obrotowe | 376 415,14 | 573 123,53 | 413 174,31 | 374 721,22 | 837 801,72 | 671 956,65 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 746 968,16 | 952 262,27 | 767 880,80 | 709 746,06 | 1 163 934,98 | 1 019 006,66 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 581 687,76 | 819 125,79 | 640 282,09 | 646 204,55 | 695 725,01 | 879 858,60 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 165 280,40 | 133 136,48 | 127 598,71 | 63 541,51 | 468 209,97 | 139 148,06 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 164 470,58 | 131 602,41 | 125 624,45 | 62 157,29 | 161 630,37 | 138 124,02 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.