Zarząd firmy Nofar Energy Polska - Shabaton Gal, członek zarządu b
Shabaton Gal jest w zarządzie KRS NOFAR ENERGY POLSKA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Shabaton Gal jest również w zarządzie NOFAR ENERGY POLSKA, która została założona 2021-11-24 i ma siedzibę przy UL. DOMANIEWSKA 47, PL-02-672, WARSZAWA. KRS NOFAR ENERGY POLSKA zajmuje się pozostałe pośrednictwo pieniężne. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane, pozostałe formy udzielania kredytów, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, działalność biur głównych i inne. NIP NOFAR ENERGY POLSKA: 5252885779. REGON NOFAR ENERGY POLSKA: 52052020500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Shabaton Gal
Pozostali członkowie zarządu
| Marcin Grudniewski | członek zarządu b | |
| Orly Dolev | członek zarządu a | |
| Nadav Tenne | członek zarządu a |
Więcej informacji o NOFAR ENERGY POLSKA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.