Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Numery rachunków bankowych |
PL92 1020 2906 0000 1602 0018 2345
|
Działalność PKD:
Firma EL-SOFT MARIUSZ STACHNIK została założona 1993-10-26 i obecnie mieści się przy UL. MOGILSKA 121J101, PL-31-571, KRAKÓW. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, fizjoterapia, instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa komputerów i urządzeń, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych, produkcja leków i wyrobów farmaceutycznych, produkcja substancji farmaceutycznych, przetwarzanie danych i hostingowe, reprodukcja zapisanych nośników informacji, różny usługi indywidualne, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż komputerów i oprogramowania, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi reklamowe, usługi związane z oprogramowaniem, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie EL-SOFT MARIUSZ STACHNIK (REGON 35063278900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.