Zarząd firmy EKOŻYWNOŚĆ ZŁOTY LIN HUBERT KAROLCZAK - HUBERT KAROLCZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza HUBERT KAROLCZAK (CEIDG)
HUBERT KAROLCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EKOŻYWNOŚĆ ZŁOTY LIN HUBERT KAROLCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-04-05 i ma swoją siedzibę pod adresem 1, PL-64-810, JACHNA. Główny zakres działalności HUBERT KAROLCZAK to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, transport drogowy towarów i inne. NIP EKOŻYWNOŚĆ ZŁOTY LIN HUBERT KAROLCZAK: 7642283523. REGON EKOŻYWNOŚĆ ZŁOTY LIN HUBERT KAROLCZAK: 570960610.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się HUBERT KAROLCZAK
Więcej informacji o EKOŻYWNOŚĆ ZŁOTY LIN HUBERT KAROLCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby