Zarząd firmy EKOMAK Maria Jatczak - Maria Jatczak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Maria Jatczak (CEIDG)
Maria Jatczak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EKOMAK MARIA JATCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-06-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JULIUSZA SŁOWACKIEGO 14, PL-95-060, BRZEZINY. Główny zakres działalności Maria Jatczak to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, transport drogowy towarów, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP EKOMAK MARIA JATCZAK: 8330005708. REGON EKOMAK MARIA JATCZAK: 750266036.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Maria Jatczak
Więcej informacji o EKOMAK MARIA JATCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.