Sprawozdania finansowe Ekologiczna Elektrownia Wiatrowa 17
Dane bilansowe EKOLOGICZNA ELEKTROWNIA WIATROWA 17
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 4 691 465,66 | 4 780 644,16 | 5 182 657,47 | 8 266 034,24 | 10 669 501,55 | 10 556 393,24 |
A. Aktywa trwałe | 2 932 258,63 | 4 578 718,63 | 5 128 724,06 | 7 671 273,81 | 9 403 655,82 | 9 797 238,16 |
B. Aktywa obrotowe | 1 759 207,03 | 201 925,53 | 53 933,41 | 594 760,43 | 1 265 845,73 | 759 155,08 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - |
Pasywa razem | 4 691 465,66 | 4 780 644,16 | 5 182 657,47 | 8 266 034,24 | 10 669 501,55 | 10 556 393,24 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 4 619 971,66 | 4 607 839,68 | 4 600 521,67 | 6 412 905,06 | 8 157 191,58 | 9 843 326,25 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 71 494,00 | 172 804,48 | 582 135,80 | 1 853 129,18 | 2 512 309,97 | 713 066,99 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | - | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 70 734,00 | - | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.