Ocena | |||
Główna działalnośc | Transport drogowy towarów |
Numery rachunków bankowych |
PL86 1090 2532 0000 0001 3360 3928
PL98 1160 2202 0000 0003 7276 1601 |
Działalność PKD:
Firma EKO-POL MONIKA LISOWSKA została założona 2011-05-23 i obecnie mieści się przy UL. MRĄGOWSKA 2, PL-65-548, ZIELONA GÓRA. Główna działalność firmy to transport drogowy towarów i przeprowadzki. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, badania i analizy techniczne, instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, magazynowanie paliw gazowych, meble, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa pojazdów samochodowych, pośrednictwo pieniężne, pozostała działalność profesjonalna, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, przetwarzanie odpadów, roboty budowlane budynków, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne roboty budowlane, sprzątanie obiektów, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi reklamowe, usługi związane ze zbieraniem odpadów, utrzymanie porządku w budynkach, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie EKO-POL MONIKA LISOWSKA (REGON 08052456000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.