Zarząd firmy EKO - INSTAL WOJCIECH HOSUMBEK - WOJCIECH HOSUMBEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WOJCIECH HOSUMBEK (CEIDG)
WOJCIECH HOSUMBEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EKO - INSTAL WOJCIECH HOSUMBEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FRANKLINA ROOSEVELTA 44, PL-41-800, ZABRZE. Główny zakres działalności WOJCIECH HOSUMBEK to Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego (PKD główne: 46.74.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie architektury, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP EKO - INSTAL WOJCIECH HOSUMBEK: 6480105830. REGON EKO - INSTAL WOJCIECH HOSUMBEK: 27015592800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WOJCIECH HOSUMBEK
Więcej informacji o EKO - INSTAL WOJCIECH HOSUMBEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może