Zarząd firmy EKO FRESH ILONA KOWALCZYK-ŻURAWSKA - Ilona Kowalczyk-Żurawska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-07-01
Działalność gospodarcza Ilona Kowalczyk-Żurawska (CEIDG)
Ilona Kowalczyk-Żurawska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EKO FRESH ILONA KOWALCZYK-ŻURAWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 185, PL-24-300, KRĘCISZÓWKA. Główny zakres działalności Ilona Kowalczyk-Żurawska to Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych (PKD główne: 66.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż hurtowa owoców i warzyw, transport drogowy towarów, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne i inne. NIP EKO FRESH ILONA KOWALCZYK-ŻURAWSKA: 7171808451. REGON EKO FRESH ILONA KOWALCZYK-ŻURAWSKA: 06053168200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ilona Kowalczyk-Żurawska
Więcej informacji o EKO FRESH ILONA KOWALCZYK-ŻURAWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach