Zarząd firmy EKO-FOL Piotr Fijałkowski - Piotr Fijałkowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Fijałkowski (CEIDG)
Piotr Fijałkowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EKO-FOL PIOTR FIJAŁKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-12-15 i ma swoją siedzibę pod adresem 25, PL-99-440, RZĄŚNO. Główny zakres działalności Piotr Fijałkowski to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, naprawa i konserwacja maszyn, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP EKO-FOL PIOTR FIJAŁKOWSKI: 8341304188. REGON EKO-FOL PIOTR FIJAŁKOWSKI: 75014697000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Fijałkowski
Więcej informacji o EKO-FOL PIOTR FIJAŁKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może