Zarząd firmy EKO-DROG Agnieszka Żelaznowska - Agnieszka Żelaznowska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-11-01
Działalność gospodarcza Agnieszka Żelaznowska (CEIDG)
Agnieszka Żelaznowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EKO-DROG AGNIESZKA ŻELAZNOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-07-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MAKSYMILIANA MARII KOLBEGO 79, PL-35-512, RZESZÓW. Główny zakres działalności Agnieszka Żelaznowska to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostałe badania i analizy techniczne, działalność w zakresie architektury, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, pozostała usługowa działalność gastronomiczna i inne. NIP EKO-DROG AGNIESZKA ŻELAZNOWSKA: 8161525344. REGON EKO-DROG AGNIESZKA ŻELAZNOWSKA: 180084856.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Żelaznowska
Więcej informacji o EKO-DROG AGNIESZKA ŻELAZNOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio