Zarząd firmy EK Engineering & Consulting - Eliasz Kasprzyk - Eliasz Kasprzyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Eliasz Kasprzyk (CEIDG)
Eliasz Kasprzyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EK ENGINEERING & CONSULTING - ELIASZ KASPRZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-10-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JULIANA TUWIMA 7/2, PL-62-006, GRUSZCZYN. Główny zakres działalności Eliasz Kasprzyk to Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania (PKD główne: 70.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej wyspecjalizowanej, pozostała działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne i inne. NIP EK ENGINEERING & CONSULTING - ELIASZ KASPRZYK: 5130019348. REGON EK ENGINEERING & CONSULTING - ELIASZ KASPRZYK: 54280061400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Eliasz Kasprzyk
Więcej informacji o EK ENGINEERING & CONSULTING - ELIASZ KASPRZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.